Вступ
Шановні учасники програми підвищення кваліфікації співробітників НПО! Ми пропонуємо Вашій увазі дистанційний курс з дисципліни „Управління якістю послуг неприбуткових організацій".
Як відомо, добровільний рух з'явився в світі досить давно. В Україні останні 10 -12 років він швидко розвивається. Однак ще 30 років тому ним займалися, як правило, домогосподарки, пенсіонери та випадкові люди, а їх діяльність носила нерегулярний характер. Але тепер з'явилося цілий ряд організацій „третього сектору". І, природно, у такій ситуації виникає ряд питань, пов'язаних з управлінням такими організаціями, їх реєстрацією і організацією їх діяльності.
При цьому необхідно враховувати, що життя не стоїть на місці, і з кожним роком потреби суспільства змінюються, а відповідно і змінюються вимоги до діяльності цих громадських організацій. Це у свою чергу, викликає необхідність подальшого розвитку „третього сектору".
Даний дистанційний курс допоможе Вам розібратися в тому, як саме здійснювати управління якістю послуг в Вашій організації, з чого необхідно починати, які методи і прийоми при цьому можна використовувати, на основі якої нормативної бази повинна відбуватися оцінка якості та скільки це буде коштувати.
Метою дисципліни „Управління якістю послуг в неприбуткових організаціях" є вивчення учасниками програми основних принципів і положень управління якістю в цілому і, зокрема, неприбуткових організаціях.
Мета та завдання
Основними задачами вивчення дисципліни є одержання знань, умінь і навичок в області управління якістю, опрацювання принципів, методів і технологій управління.
Автори
кафедра