Дистанційне навчання Home
Дистанционное обучение в СумГУ: дисциплины » Управління якістю послуг неприбуткових організацій

Вступ

Шановні учасники програми підвищення кваліфікації співробітників НПО!

Ми пропонуємо Вашій увазі дистанційний курс з дисципліни „Управління якістю послуг неприбуткових організацій".

Як відомо, добровільний рух з'явився в світі досить давно. В Україні останні 10 -12 років він швидко розвивається. Однак ще 30 років тому ним займалися, як правило, домогосподарки, пенсіонери та випадкові люди, а їх діяльність носила нерегулярний характер. Але тепер з'явилося цілий ряд організацій „третього сектору". І, природно, у такій ситуації виникає ряд питань, пов'язаних з управлінням такими організаціями, їх реєстрацією і організацією їх діяльності.

При цьому необхідно враховувати, що життя не стоїть на місці, і з кожним роком потреби суспільства змінюються, а відповідно і змінюються вимоги до діяльності цих громадських організацій. Це у свою чергу, викликає необхідність подальшого розвитку „третього сектору".

Даний дистанційний курс допоможе Вам розібратися в тому, як саме здійснювати управління якістю послуг в Вашій організації, з чого необхідно починати, які методи і прийоми при цьому можна використовувати, на основі якої нормативної бази повинна відбуватися оцінка якості та скільки це буде коштувати.

Метою дисципліни „Управління якістю послуг в неприбуткових організаціях" є вивчення учасниками програми основних принципів і положень управління якістю в цілому і, зокрема, неприбуткових організаціях.

Мета та завдання

Основними задачами вивчення дисципліни є одержання знань, умінь і навичок в області управління якістю, опрацювання принципів, методів і технологій управління.

Автори

кафедра



Содержание дисциплины Про курс
    Викладач курсу
    Мета курсу
    Алгоритм
Вступ
    Вступ
Лекція 1
    Сучасна філософія менеджменту якості
Лекція 2
    Єдина Європейська концепція з якості
Лекція 3
    Стандартизація в системі керування якістю
   3.1 Теоретичні й методичні основи стандартизації.
   3.2 Державна система стандартизації та її характеристика
   3.3 Система міжнародних стандартів
Лекція 4
    Система сертифікації УкрСЕПРО
   4.1 Основні поняття і визначення в державній системі сертифікації УкрСЕПРО
   4.2 Правила та порядок проведення сертифікації УкрСЕПРО
   4.3 Сертифікація систем якості
Лекція 5
    Сфера послуг. Теоретичні аспекти
Лекція 6
    Підходи до управління якістю в організаціях сфери послуг
Лекція 7
    Управління витратами на забезпечення якості